فرماندار گناباد و رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به‌عنوان یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیلی محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۳۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان گناباد اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به‌عنوان یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید سرلوحه اقدامات عوامل اجرایی این بخش قرار گیرد و از همه ظرفیت‌های موجود حداکثر بهره را گرفت.

 وی افزود: در کنار استفاده از همه پتانسیل‌های موجود برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات، سلامت برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مانع از آن شد که حتی یک رأی مردم ضایع شود.

 نصیری با اشاره به اهمیت امنیت برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری در شهرستان گناباد تصریح کرد: نمایندگان فرماندار به‌عنوان چشم بیدار و مغز متفکر شعب اخذ رأی باید اشراف کامل به همه مسائل شعبه تحت‌نظر خود داشته باشند.

 فرماندار گناباد مطرح کرد: باید با آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات انتخابات دوره‌های گذشته در این شهرستان، برگزاری انتخاباتی پرشور توأم با سلامت و امنیت کامل در اسفندماه را رقم زد.

 وی آموزش را از ضرورت‌های عوامل اجرایی انتخابات و از جمله نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی دانست و توضیح داد: این افراد باید قانون جدید انتخابات را به‌دقت مطالعه کنند و آگاهی کامل نسبت به آن داشته باشند.

 وی بهره‌برداری از فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۴۰۰ در مجموع چهار طرح در بخش‌های مختلف زیرساختی در این فرودگاه اجرا شده بود، درحالی‌که از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۷ طرح اجرا شده است.

 به گفته وی، هم اکنون نیز هفت طرح برای توسعه کمی و کیفی فرودگاه در دست انجام است که یکی از طرح‌ها با مبلغ یک هزار میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار